Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Τι γίνεται απο δω και πέρα;

Όλα τα παρακάτω αφορούν τους 301 της κατανομής του 2ου 50% και τους υπόλοιπους από τις δευτεροβάθμιες επιτροπές.
Η διαδικασία που ακολουθείται από δω και πέρα μέχρι τον διορισμό του κάθε επιτυχόντα δεν είναι ακριβώς η ίδια γιατί διαφέρει σε κάποιους φορείς αλλά σε γενικές γραμμές δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές.
  • Με την δημοσίευση του ΦΕΚ πλέον οι κατά τόπους ΟΑΕΔ θα αποστείλουν επιστολή στον φορέα του κάθε επιτυχόντα και θα τους ζητάει να ξεκινήσει η διαδικασία του διορισμού του. Αντίστοιχη επιστολή θα κοινοποιηθεί και στον καθένα από σας
  • Ο φορέας κάνει την πράξη διορισμού σας και την στέλνει στο υπουργείο που ανήκει ο καθένας απ' αυτούς
  • Στη συνέχεια αφού εξεταστούν τα χαρτιά σας και πάρουν την έγκριση θα φύγουν από το υπουργείο για το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για να εγκριθεί η πίστωση της μισθοδοσίας σας
  • Μετά επιστρέφουν στο υπουργείο και από κει πηγαίνουν στο υπουργείο διοικητικής μεταρρύθμισης για να επιβεβαιώσει ότι εξαιρείστε από τον  περιορισμό των προσλήψεων (1/5) και τέλος
  • Επιστρέφουν στον φορέα σας ο οποίος συντάσσει την περίληψη του διορισμού σας και στη συνέχεια την στέλνει για δημοσίευση στο Εθνικό Τυπογραφείο και την έκδοση του ονομαστικού σας ΦΕΚ
  • Με την δημοσίευση του ΦΕΚ μέσα σε 1 μήνα το αργότερο θα πρέπει να παρουσιαστείτε και να ορκιστείτε στον φορέα σας
 Αυτή είναι σε γενικές γραμμες η διαδικασία από δω και πέρα, που επαναλαμβάνω ότι διαφέρει από φορέα σε φορέα. Για παράδειγμα στο υγείας θα διοριστείτε κατά ομάδες και όχι ένας ένας, όπως και σε άλλα υπουργεία.

  1. Για τον χρόνο που απαιτείται για όλη αυτή τη διαδικασία και ρωτάτε πολλοί από σας δεν υπάρχει απάντηση. Αρκεί να σας πω πως το πρώτο 50% ξεκίνησαν οι διορισμοί τον Αύγουστο του 2012 και σήμερα 29 Μαρτίου 2013, 125 άτομα ακόμη περιμένουν τον διορισμό τους. Εξαρτάται από το πόσο γρήγορα θα κινηθούν οι διαδικασίες στην κάθε περίπτωση
  2.  Σε ότι αφορά τους επιτυχόντες ΔΕ και ΥΕ που διορίζονται σε ΟΤΑ Α' και Β΄ βαθμού, θα πρέπει να περιμένουν μέσα στους επόμενους 2 μήνες νέα υπουργική απόφαση για να δούνε σε ποιον διαφορετικό φορέα θα διοριστούν
  3. Τα ονόματα που δημοσιεύονται μέσα στην απόφαση και που είναι εκτός των 301 επιτυχόντων από δευτεροβάθμιες επιτροπές, δεν θα πρέπει να περιμένουν επιστολή από τον ΟΑΕΔ και από την Δευτέρα καλό είναι να επισκεφτούν τον φορέα τους για να ξεκινήσει η διαδικασία του διορισμού τους  
******(Τελικά με εσάς από τις δευτεροβάθμιες, υπάρχει ένα θέμα όσον αφορά την επιστολή. Κατά πάσα πιθανότητα θα σας στείλει το υπουργείο Εργασίας ένα έγγραφο και μετά θα πάτε στον φορέα για τις περαιτέρω διαδικασίες)
Ελπίζω να λύθηκαν πολλές απορίες σας

13 σχόλια:

  1. καλησπέρα και από εμένα μπορώ να ρωτήσω και εγώ κάτι με την σειρά μου, λέγομε Κώστας και έχω κάνει και εγώ τα χαρτιά μου σε αυτη την προκήρυξη, ενώ όμως είχα τα μόρια στους πινάκες μοριοδοτισης δεν με τοποθετήσανε στους πίνακες τοποθέτησης.
    έχω κάνει προσφυγή μέσω δικηγόρου από το 2010 αλλά δεν με κάλεσε καμία επιτροπή. μήπως γνωρίζετε εσείς κάτι να με βοηθήσετε?

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Κώστα
    Το καλύτερο ήταν να πάρεις ένα τηλέφωνο στην επιτροπή στο εργασίας για να μάθεις που βρίσκεται η προσφυγή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ !
      Κώστας

      Διαγραφή
    2. ειχε ρωτισει ο δικηγόρος μου πριν κάτι μήνες νομίζω στον οαεδ. αλλά του είχαν πει πως δεν έχει συσταθεί επιτροπή ακόμα.μήπως γνωρίζεις κάτι περισσότερο

      Διαγραφή
  3. Από τον Νοέμβριο εξετάζονται συνεχεια προσφυγές, μέχρι και σήμερα. Και για τον Απρίλιο ξέρω κάποιες περιπτώσεις. Πες του να ρωτήσει ξανά στον ΟΑΕΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕς ΜΟΥ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ....

      Διαγραφή
  4. συγνώμη για το " φίλες" πατήθηκε κατα λαθος το "ς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kalispera kai pali πήγε ο δικηγόρος μου και ρώτησε για τις προσφυγές του είπαν πού για την προκήρυξη του 2008 δεν έχει συσταθεί κάποια επιτροπή. αυτές που εξετάζονται τώρα είναι από προκήρυξη του 2007

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποιος δεν έχει καταλάβει καλά. Ξέρω πολλές περιπτώσεις τις δικής μας προκήρυξης του 2008 που έχουν εξεταστεί ως τώρα και θα εξεταστούν και μέσα στον Απρίλιο. Εκτός αν μιλάμε για κάτι άλλο και δεν έχω καταλάβει εγώ σωστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οχι καλα καταλαβες εσυ φιλερ μου για την 2008 μιλαω και εγω. τη να πω δεν ξερω. και ο δηκιγοροσ μου για την 2008 ρωτισε τωρα αν η υπαληλος ηταν οτι ναναι αυτο δεν το γνωριζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα σε όλους θα ήθελα να ρωτήσω σε τι στάδιο βρίσκονται οι προσλήψεις των 301 της κατανομής του 2ου 50% και τους υπόλοιπους από τις δευτεροβάθμιες επιτροπές ? Γιατί εμενα ο φορέας μου είπε ότι θα χρειαστούν 2 μήνες να να ολοκληρωθεί η πρόσληψη μου.

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ 2643/98;

    ΑπάντησηΔιαγραφή